Câteva slove şi grafii de la Panfili

Ştefan Panfili

Întâlnire Nikonisti.ro

with 2 comments

Cu bunăvoinţa http://www.nikonisti.ro si a F64, care a pus la dispoziţie terasa magazinului, astăzi s-a ţinut o întâlnire foarte reuşită a membrilor forumului nikonisti.ro. Dan Pop ne-a explicat câteva noţiuni introductive despre optică şi temperatura de culoare, şi ne-a dat pe mâini o jucărie simpatică: lens-baby. Cei de la Nikon România, reprezentanţi de o domnişoară foarte simpatică cu ochii albaştri, ne-au dat o pungă plină de broşuri şi o cană pe care scrie mare Nikon. În general, a fost o atmosferă foarte degajată, iar părerea mea este că lumea s-a simţit foarte bine. În acestă ordine de idei, mulţumesc tuturor celor care au făcut posibilă această reuniune. După câte am auzit eu, următoarea va fi pe la finele lunii august. Am avut de asemenea plăcerea să vorbesc cu cineva a cărui muncă o admiram de multă vreme, Radu Grozescu. Am povestit una, alta, am împărţit idei referitor la fotografia corporate şi, nu în ultimul rând, ne-am spus păsurile.

Mai jos aveţi câteva imagini de la eveniment.

1

2

3

4

5

Written by Stefan Panfili

iunie 20, 2009 la 3:48 pm

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. A fost intr-adevar o intalnire reusita la care eu m-am simtit minunat si am mai pus o caramida la cunostintele despre fotografie. Plus ca am inceput sa ne cunoastem, din vedere macar la inceput :D, noi membrii nikonisti.ro .

    Vid313

    iunie 20, 2009 at 8:19 pm

  2. foarte reusita intalnirea…o asteptam cu nerabdare pe urmatoarea….

    valentin

    iunie 20, 2009 at 8:25 pm


Lasă un comentariu