Câteva slove şi grafii de la Panfili

Ştefan Panfili

Workshop gratuit de Fotografie de Studio

with 5 comments

Pe 10 mai voi organiza un workshop gratuit de fotografie de studio dedicat exclusiv începătorilor în domeniu şi celor cu experienţă minimă în tot ce reprezintă aceasta. Astfel, duminca ce urmează vă invit să ciuliţi bine urechile şi să învăţaţi cât mai multe despre bazele fotografiei în studio. Printre lucrurile pe care le vom discuta se numără:

  • setup-uri simple de lumină, cu 1 sau 2 surse;
  • utilitatea blendei reflectorizante în fotografia de studio;
  • încadrarea, compoziţia şi punctul de staţie la portrete;
  • setările aparatului atunci când lucrăm cu luminile de studio.

Cei prezenţi vor avea ocazia să fotografieze într-un studio profesionist, complet utilat, iar în cazul în care nu au aparat foto DSLR, vor folosi un Nikon D700.

Pentru confirmări,  vă rog să-mi trimiteţi un mail la stefan.panfili@gmail.com cu numele şi prenumele complet şi un număr de telefon. Locurile sunt limitate la maximum 7. Prefer să fim mai puţini şi să învăţăm ceva cu adevărat, decât să fim mulţi şi să nu facem nimic.

workshop

Written by panfili

Mai 3, 2009 la 8:20 pm

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] titlul, organizez un workshop de fotografie de studio. Pentru mai mult detalii puteţi intra aici: Workshop gratuit de Fotografie de Studio __________________ Blogul meu! Toshiba A200-14D HP Compaq […]

  2. Superba ideea.. exact ce cautam.. setupuri de lumina, refelctoare.. am tot citit despre ele dar nu am avut ocazia sa ma ‘joc’ cu ele live..

    Bogdan

    Mai 4, 2009 at 11:00 am

  3. Buna ziua,
    M-ar interesa sa particip la acest workshop.
    Sunt relativ nou in acest domeniu, am un Canon 40 D cu care ma tot joc de ceva vreme si inca nu am facut nimic serios cu el.
    Legat de partea de lumini chiar nu am experimentat deloc. Vreau sa vin si sa invat.
    Va rog sa-mi dati mai multe detalii despre acest workshop.

    Marcel Cristocea

    Mai 4, 2009 at 3:56 pm

  4. Bună ziua,

    Cred că aveţi în corpul mesajului toate detaliile necesare. Dacă după o citire atentă încă mai aveţi nelămuriri, mă puteţi contacta pe mail sau aici.

    Din păcate nu mai sunt locuri disponibile pentru seminarul din această duminică, însă vă puteţi înscrie pentru cel de săptămâna viitoare.

    panfili

    Mai 4, 2009 at 4:14 pm

  5. nu mai este locuri, asa-i? :)

    legab

    Mai 4, 2009 at 5:44 pm


Lasă un răspuns

