Câteva slove şi grafii de la Panfili

Ştefan Panfili

O ajuns la urechile mele că…

with one comment

Nikon 50mm f1.8 ar fi soft şi că unii profesionişti ar cumpăra mai degrabă versiunea de aproape trei ori mai scumpă, cu nici măcar un stop mai luminoasă (50mm f1.4). Ei bine, ţin să vă arăt ce face un obiectiv pe care am dat 300 de lei şi stă bine merci pe noul meu D700.

Iso 200 / f1.8

Căţeaua mea frumoasă Greya:

greya_1

Un crop 100%:

greya_crop

Imaginea a fost modificată foarte puţin, doar ceva, ceva pe la nivele şi contrast, fără să umblu la claritate.

Written by panfili

Mai 3, 2009 la 10:32 pm

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] O ajuns la urechile mele că… __________________ Blogul meu! Nikon D700 / Nikon 50mm f1.8 / Nikon SB-800 Toshiba A200-14D HP Compaq 6710b […]


Lasă un răspuns

