Câteva slove şi grafii de la Panfili

Ştefan Panfili

Beauty

with 7 comments

Printre primele portrete cu adevărat beauty care mi-au reuşit. Un setup cât se poate de simplu: beauty dish la 45 de grade faţă de model, la o distanţă de aproximativ 80 cm. Aparatul folosit a fost un Nikon D700 iar obiectivul un Nikon 50mm 1.8.

stv_2948_pp

Written by panfili

Mai 3, 2009 la 7:51 pm

7 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Uite şi prima fotografie: Beauty! __________________ Blogul meu! Toshiba A200-14D HP Compaq […]

  2. http://super.nova.org/DPR/Ratios/
    poate ar fi cazul sa citesti despre rapoartele dintre „main” si „fill”; am observat ca ai o gramada de foto care sunt fie 1:1 fie fara „fill” (iluminate doar din profil, fara detalii in partea opusa)

    A Ionescu

    Mai 5, 2009 at 8:58 am

  3. Sa stii ca te poti opri, mesajul tau a fost receptionat :). Stiu care sunt rapoartele dintre main si fill dar acestea nu sunt batute in cuie. Oricum, in fotografia de mai sus am folosit o singura lumina.

    panfili

    Mai 5, 2009 at 9:02 am

  4. OK, ma bucur ca nu te-ai suparat (prea tare) :) Ce-am vrut sa spun de fapt e ca fotografiei ii lipseste tridimensionalitatea; daca te uiti la exemplele maestrilor o sa vezi ca in majoritatea cazurilor se joaca cu lumina si umbrele (sau chiar cu aranjarea subiectului) pentru a obtine iluzia de tridimensionalitate; faci multe lucruri bine pe partea tehnica, vad ca te descurci in a ajunge in situatia de a fotografia subiecti cunoscuti – n-ar fi rau sa-ti imbunatatesti partea artistica.

    A Ionescu

    Mai 5, 2009 at 3:57 pm

  5. Sa stii ca toata aceasta critica, destul de agresiva ce-i drept, mi-a prins foarte bine. Multumesc!

    panfili

    Mai 5, 2009 at 4:36 pm

  6. eu vreau sa stiu daca domnul „Ionescu” tot e fotograf…daca da, as vrea sa vad niste poze de-ale lui! sa-si publice o pagina web sau un blog ceva sa vedem si noi cine este acest expert care adora sa critice.

    Rusanda

    Mai 12, 2009 at 10:01 pm

  7. Citez: „aceasta critica, destul de agresiva ce-i drept, mi-a prins foarte bine. Multumesc!”; I rest my case!

    A Ionescu

    Mai 20, 2009 at 3:58 pm


Lasă un răspuns

