Câteva slove şi grafii de la Panfili

Ştefan Panfili

Am trecut pe Nikon

with 5 comments

După un îndelungat proces am reuşit în sfârşit să trec pe brand-ul după care de mult timp tânjeam: Nikon. Modelul pe care am pus mâna este un D700, full-frame, iar capabilităţile acestui aparat îmi depăşesc de departe aşteptările.

Sursa imaginii: Oh Gizmo

Am să fac o listă scurtă, cu ce avantaje am observat eu faţă de Canon 40D:

  • Senzorul Full-frame;
  • Dynamic range incredibil;
  • Capacităţi low-light mult peste medie;
  • Imagini de claritate ridicată chiar şi la peste Iso 1600;
  • Construcţie solidă şi robustă (pentru o mână mai mare ca a mea se simte diferenţa);
  • 51 de puncte de focalizare;
  • Auto ISO care funcţionează cu adevărat…

şi multe, multe altele.

Pe lângă body, mi-am luat un 50mm 1.8 şi un bliţ Nikon SB-800. Astăzi sper să am timp să ies un pic cu el în parc, să văd ce-i poate pielea.

Written by panfili

Mai 1, 2009 la 12:12 pm

Postat in Fotografie

Tagged with , , , , , ,

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] o fotografie, este totuşi în strânsă legătură cu imaginile ce or să apară De ce? Pentru ca am trecut pe Nikon, desigur. __________________ Blogul meu! Toshiba A200-14D HP Compaq […]

  2. Se pare ca voi face si eu pasul asta in curand, multumesc pentru incurajarea de pe CGF. Iti doresc lumina buna!
    Mircea.

    AWE

    Mai 7, 2009 at 4:18 pm

  3. Mircea,

    Din punct de vedere practic, este o decizie asupra careia nu prea trebuie sa cugeti foarte mult. Dupa cum ti-am spus si pe CGF, este un aparat care-si merita fiecare banut.

    Lumina buna la fel!

    panfili

    Mai 7, 2009 at 5:31 pm

  4. Nu poti sa compari Nikon D700 cu Canon-ul 40D, dar sa-l stapanesti sanatos si multe poze faine sa faci cu el! :)

    FotoStefan

    Mai 26, 2009 at 4:28 pm

  5. Merci pentru urari! :) Acum insa vine partea cea mai grea: lentilele…

    panfili

    Mai 26, 2009 at 11:57 pm


Lasă un răspuns

