Câteva slove şi grafii de la Panfili

Ştefan Panfili

Emoţionant…

leave a comment »

De foarte puţine ori mi se întâmplă să dau peste un filmuleţ care să mă emoţioneze cu adevărat şi care să arate o asemenea discrepanţă între instituţiile de stat de la noi şi de le „ei”. Tare aş vrea să ştiu cum s-ar simţi un biciclist din Danemarca în Bucureşti, pe pistele noastre leşinate… ne mai miră faptul că se pleacă? Cei de la guvernare ne asigură că va fi mai bine? Cum poţi fi convis de ceea ce spun atunci când tu vezi că la ei se întâmplă aşa ceva? Îmi povestea şi sora mea că în Viena nu se simte criza economică, că lumea nu este agitată şi instigată la acţiuni teribiliste prin intermediul emisiunilor menite să instaureze panică. Părerea mea este că şi cele mai sumbre vremuri pot fi luminate de o gândire strălucitoare. Din păcate, peste minţile multor români stă un geam destul de opac…

Written by panfili

Aprilie 30, 2009 la 11:14 am

Lasă un răspuns

