Câteva slove şi grafii de la Panfili

Ştefan Panfili

Cold Case

leave a comment »

Trecând peste faptul că mă enerveză desul de tare actriţa principală, serialul nu-i rău deloc. Ideea de bază este următoarea: Lilly (Kathryn Morris) este o detectivă care reia cazuri rămase nerezolvate de acum mulţi ani şi le dă de cap cu ajutorul flerului ei extraordinar. Trebuie să recunoaştem că este o idee originală, însă nu cred că Jerry Bruckheimer ne-a dezamăgit vreodată pâna acum (vezi serialele CSI). Eu am văzut vreo 4-5 seriale din sezonul 1 şi pot spune că am să mă uit mai departe.

Sursa imaginii: Screen Rush

Written by panfili

Aprilie 13, 2009 la 8:52 am

Lasă un răspuns

