Câteva slove şi grafii de la Panfili

Ştefan Panfili

Memento mori

leave a comment »

Cam asta am simţit eu acum câteva zile, atunci când din rucsacul meu a căzut body-ul Canon 40D cu obiectivul Canon 70-200mm f/2.8 L montat. Uitasem să închid buzunarul lateral înainte să-l scot din maşină, iar atunci când l-am pus în spate, am auzit o pocnitură iar când m-am întors…

Din fericire, aceasta este o nefericită întâmplare a altui fotograf şi nu a mea (sursa fotografiei: Flickr). Întradevăr, am păţit-o exact cum scrie mai sus, însă rezultatul a fost doar câteva zgârieturi pe hood şi una aproape insesizabilă pe aparat. Am tras câteva fotografii după asta şi nu avea absolut nici o problemă la optică. După acest traumatizant eveniment, am înţeles cât de bune sunt lentilele L şi cât de mult îşi merită banii pe care îi plăteşti pe ele. Cu siguranţă un plastic de până în 1.000 de lei ar fi crăpat ca ouăle de Paşte, însă mastodontul de metal a rezistat cu stoicism la o cădere liberă de la 1,5 metri, pe asflat.

Acestea fiind spuse, dacă vreţi să trageţi în condiţii vitrege, în care aparatura voastră este periclitată, L is the way to go!

Written by panfili

Aprilie 10, 2009 la 9:43 am

Lasă un răspuns

