Câteva slove şi grafii de la Panfili

Ştefan Panfili

Peisaj

with one comment

Nu sunt un adept ale peisajelor, mai mult din pricina că nu prea am avut şi nici nu cred că o să am timp să călătoresc şi să văd locuri care ar merita să fie fotografiate. Totuşi, am reuşit să găsesc câte ceva prin arhiva deja prăfuită. Am ataşat şi originalul, pentru comparaţie.

Fotografia originală

img_9337

Fotografia procesată.


img_9337-1

Fotografia originală

img_9463

Fotografia procesată.

img_9463-1

Written by panfili

Aprilie 2, 2009 la 5:10 pm

Postat in Fotografie

Tagged with , ,

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Update – Peisaj! __________________ Blogul meu! Canon 40D – Canon 10-22mm f/3.5-4.5 – Canon 70-200mm f/2.8 L […]


Lasă un răspuns

