Câteva slove şi grafii de la Panfili

Ştefan Panfili

Twilight. De ce ne place de Bella?

with 9 comments

Tocmai am văzut Twilight şi dintre toate tâmpeniile pe care le-a afişat acest film cea mai mare este poziţia „eroinei”, Bella, în raport cu iubitul ei „bampir”. Pe toată durata filmului am stat şi am aşteptat să văd prin ce străluceşte Bella, ce o face atât de specială, în afară zâmbetului anemic şi a faptului că de abia reuşeşte să se exprime. Din păcate, nu am observat absolut nimic, nimic deosebit sau ieşit din comun la această fetiţă de liceu.

Astfel, hai să facem o evaluare stric obiectivă a relaţiei celor doi: el, „bampir”, frumos, deştept, citit, cultivat, toate alea; ea, s-a mutat din Phoenix într-un oraş de lângă Washington D.C. şi miroase frumos. De ce să faci un astfel de decalaj între personajele principale? De ce s-o faci pe femeie importantă doar din perspectiva aspectului fizic?

twilight_cast1

Dacă adăugăm la toată povestea asta toate replicile tâmpite şi faptul că advărata faţă a vampirilor este o piele strălucitoare, ca de diamant, atunci ne-am pricopsit cu un film care să merite toată atenţia nostră… sigur că da…

Twilight este un film foarte prost, lipsit de orice originalitate şi completat cu un joc actoricesc de duzină. Nota: 4.5/10

Written by panfili

Martie 23, 2009 la 1:05 am

Postat in Diverse, Filme

Tagged with , ,

9 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. e cam de duzina, ai dreptate, dar in legatura ca personajul bella sa stii ca nu sunt chiar sunt asa descentrati protagonistii. Nu tb sa vedem doar filme in care amandoi sunt frumosi, deosebiti si super cool. Eu cred ca in Twilight regizorul, sau ma rog, mai degraba autorul romanului dupa care a fost facut filmul, a incercat sa scoata in evidenta faptul ca ceea ce deosebit pt majoritatea nu e deosebit pt cei speciali. Adica, pe romaneste, tocmai faptul ca ea era o distrusa si o trista era deosebit pentru „bampir”, fiindca faptul ca era distrusa inseamna in film ca ea gandea mai profunzime decat atii, deci era deosebita.

    Florin Ciocotisan

    Martie 23, 2009 at 2:08 am

  2. Salut Florin,

    Ai şi tu dreptate, însă atunci când personajul principal feminin nu are absolut nici o valoarea, în afara faptului că îi place „la bampir” de ea, transformăm femeia într-un obiect. Te mai întrebi de ce se plânge sexul frumos că este exploatat, atât pe marele ecran, cât şi în viaţa de zi cu zi?

    panfili

    Martie 23, 2009 at 10:18 am

  3. Nu am inteles de ce astfel femeia devine obiect, fiindca ea nu devine deosebita prin faptul ca ii place la „bampir” de ea. Bella e deosebita in felul ei, indiferent daca altii vad sau nu asta.

    In ceea ce priveste exploatarea, pai pot sa zic ca si barbatii sunt exploatati pe marele ecran. In 90% dintre filme acestia sunt barbati – papusa, fara par piept, cand in realitatea la majoritatea femeilor le plac barbatii cu par pe piept si cu trasaturi mai brutale, nu fine.

    Uite eu am vizionat filmul impreuna cu 3 prietene si sa stii ca si spre surprinderea mea, lor le placea mai mult de tatal Bellei decat de vampir.

    Florin Ciocotisan

    Martie 23, 2009 at 1:28 pm

  4. Florine, lăsăm discuţia asta pe altă dată. Nu de alta, dar este atât de complicată, iar eu pot s-o susţin cu o asemenea înverşunare, încât e păcat să se piardă pe secţiunea de comentarii :)

    panfili

    Martie 23, 2009 at 3:09 pm

  5. ok dj_stv :)

    sa stii ca imi place blogul tau, e interesant, am dat peste el doar de curand. Ti-am pus un link de pe blogul meu.

    ok, bafta

    Florin Ciocotisan

    Martie 23, 2009 at 7:49 pm

  6. am vazut si eu chiar ieri twilight…si iti dai seama ca nu este demn de oscar dar este un film facut pentru tinerii din ziua de azi care viseaza la o lume plina de mister si actiune. Bella…este intr-adevar anemica dar lui „Bampirash” ii place..:P eee si cum toate fetele intre 12 si 16 ani sunt indragostite de acest personaj, Bella reprezinta acea fata care a reusit sa-i fure inima…sau poate doar miroasea bine :P -morala este: spalati-va feteleor poate vine vre-un vampir aratos si inteligent la fereastra voastra :))
    tine-o tot asa cu blogul si mi-as dori sa faci mai multe reportaje cu fotografii!
    bafta!

    milena

    Martie 23, 2009 at 9:34 pm

  7. hey…decat sa comentatzi aiurea mai bn tacetzi… dak nu va place Twilight inseamna k nu avetzi pic de imaginatzie in cap…shi in plus kred k voi comentatzi filmul dar nici macar cartea nu atzi citit-o… shi in plus…dragii mai …noua ne place Bella pt k este o luptatoare…altfel nu ar sta ce Edward…. shi app dak nu shtiatzi … Edwar este VAMPIR nu bampir… da ma rog…nu shtitzi sa apreciatzi frumosul…shi asta e singura concluzie pe care o trag din comentariile voastre fara seneL NU AVETZI PIC DE IMAGINATIE…de aceea tara noastra e de…rapa

    andreea

    Mai 30, 2009 at 11:01 pm

  8. wonderful life- asta e TWILIGHT pt mine si cu toate k am 28 de ani tot il ador pe Edward Cullen…si in plus andrea are dreptate intai cititi cartea „Amurg”, apoi comentati. Dar poate nu stiati ca existe si altfel de carti decat cartile de joc

    mimi

    Mai 30, 2009 at 11:09 pm

  9. Draga mea, înainte să pui mâna pe aceste cărţi de duzină, poate era mai bine să treci şi prin Caragiale, unul dintre cei mai prolifici scriitori, născut în ţara asta „de râpă”. În cazul în care o făceai, probabil că ai fi sesizat fina ironie vizavi de cuvântul „bampir”, pus de altfel între ghilimele, pentru cei mai săraci cu duhul.

    În plus, trist mai este şi faptul că tu, la 28 de ani ai tăi, te arunci în astfel de polemici pe internet. Mai mult, cele mai solide argumente ale tale sunt doar nişte judecăţi de valoare, direcţionate către conaţionalii tăi. Începe să-ţi pută România, domnişoara?

    Astfel, andreea, sau mimi, sau cum te-o mai chema (andreea = mimi = acelaşi IP = acelaşi mail), lasă aerele de Amsterdam şi coboară un pic cu picioarele pe pământ. Pe viitor, înainte să-ţi autoaprobi comentariile, foloseşte alt calculator.

    panfili

    Mai 31, 2009 at 12:23 pm


Lasă un răspuns

