Câteva slove şi grafii de la Panfili

Ştefan Panfili

O surpriză plăcută

with 4 comments

Astăzi, oaspete în studio mi-a fost Iulia, care mi-a oferit o surpriză destul de plăcută în ceea ce priveşte un semi high-key. Atât eu, cât şi Robert, nu ne aşteptam să iasă ceva interesant dintr-o şedinţă de probă însă se pare că domnişoara mai sus menţionată ne-a demonstrat contrariul.

iulia

Written by panfili

Martie 14, 2009 la 1:39 pm

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] O surpriză plăcută __________________ Blogul meu! Canon 40D – Canon 10-22mm f/3.5-4.5 – Canon 70-200mm f/2.8 L Toshiba A200-14D HP Compaq 6710b […]

  2. it’s overexposed, mate

    ea

    Martie 15, 2009 at 7:21 pm

  3. „Atât eu, cât şi Robert, nu SE aşteptam” ?! scuza`mi limbajul, dar ce pl mea e asta pt un om care TZINE (subliniez putin chestia aia) asa sus nasu`, care se vrea si se crede cu un limbaj elevat. Te`am gasit pe un forum de gameing si din curiozitate am intrat sa vad ce`ti bate capul. In mare parte sunt impresionat, dar postul tau de pe forumu respectiv e …. doamne, n`am cuviinte, esti cu nasu mai sus de nori.

    „Voi ignora din start toate mesajele care conţin înlocuitori de diacritice de genul „shi” sau „tzi-am”, cuvinte în care litera „i” este înlocuită de litera „y”, sau mesajele care prezintă greşeli gramaticale grave.”

    trippo

    Martie 17, 2009 at 5:21 pm

  4. Este o greşeala de tipar, pe care îţi mulţumesc ca mi-ai sesizat-o. Referitor la mesajul de pe forum, am fost atât de dur în limbaj şi excesiv de pretenţios pentru a-i filtra din strat pe cei care nu merită băgaţi în seamă. În experienţa mea, am observat că de cele mai multe ori limbajul este o caracteristică definitorie a caracterului şi a seriozităţii.

    Nu sunt cu nasul pe sus, dar pentru acel caracter am nevoie de seriozitate maximă şi sper că ai înţeles motivul pentru aşa-zisa aroganţă.

    panfili

    Martie 17, 2009 at 5:33 pm


Lasă un răspuns

