Câteva slove şi grafii de la Panfili

Ştefan Panfili

HP Compaq 6710b

leave a comment »

După cum spune şi titlul, în acest mesaj am să vă spun câteva despre noul notebook ce-l am pe mâini. Am renunţat din păcate la vechiul mini-laptop (HP Compaq 2510p), din cauza faptului că avea foarte multe probleme de sistem, printre care le pot enumera pe cele mai grave: daca nu era cuplat la încarcator erau foarte mari şanse să nu vadă nici o reţea wireless, iar atunci când se conecta într-un final la una, se deconecta foarte repede; senzorul de luminozitate era bulit, împreună cu nişte conectori ai ecranului, astfel, atunci când îl închideai (când coborai ecranul), erau mari şanse ca să nu-ţi mai mearga atunci când îl deschideai la loc; am avut câteva şocuri imense, când credeam că mi-am pierdut toate fotografiile stocate pe el (Blue Screed Of Death), motiv pentru care acum îmi fac un back-up-uri regulate. Ei, acestea fiind spuse, au englezii o vorbă tare bune: „In with the new, out with the old!

Laptopul beneficiază în primul rând de o construcţie foarte solidă. Astfel nu ai să găseşti plastice atât de ieftine ca pe Dell-uri, care să scârţâie dacă îl apeşi un pic. La partea de configuraţie HP-ul l-a dotat destul de bine, calculatorul fiind capabil să facă faţă fără probleme la procesarea imaginilor în Photoshop CS3 sau Lightroom 2 (Intel Core 2 Duo T7300 şi 1 GB de memorie DDR2 667Mhz). Pentru mine cel puţin este arhisuficient, din moment ce eu îl folosesc numai pentru procesare foto, filme, editare text, prezentări şi două jocuri care consumă un număr infim de resurse şi au nişte cerinţe de sistem mediocre (Warcraft 3, Starcraft). Patea la care acest laptop excelează, cel puţin din punctul meu de vedere, este bateria. Nu ştiu ce zic alţii despre el, dar eu m-am uitat ieri la două filme (cu o durată de aproximativ 3 ore şi jumătate), în timp ce stăteam pe messenger, cu wireless-ul deschis şi tot am mai rămas cu rezerva de urgenţă. Dacă asta nu spune ceva, atunci eu chiar nu ştiu ce înseamnă „long-life battery„.

O altă chestiune care cel puţin pentru mine este destul de impresionantă este display-ul, cu o luminozitate excelentă, în comparaţie cu celălalt notebook al meu (Toshiba A200-14D). Pe lângă acest element, ecranul se bucură şi de o rezoluţie 1680 x 1050, mai mare decât majoritatea celor cu o diagonală de 15,4″, care permite un spaţiu de lucru mai extins. Acest lucru este esenţial atunci când editezi imagini sau când ai nevoie de mai mult spaţiu de desktop.

Touchpad-ul, care nu este cu mult diferit faţă de alte notebook-uri, ate totuşi un plus mare: este foarte ergonomic. În acelaşi timp, poziţionarea acestuia în raport tastelor nu permite apăsarea din greşeală cu plama, element destul de important, pentru cei cu mâinile mari, cum este şi subsemnatul.

În încheiere, vă recomand cu încredere acest laptop, care în pofida unui preţ destul de ridicat, oferă un sistem business redutabil.

Written by panfili

Martie 13, 2009 la 10:49 am

Postat in Diverse

Tagged with , , , , , ,

Lasă un răspuns

