Câteva slove şi grafii de la Panfili

Ştefan Panfili

Fotografii pentru album

with one comment

Acum ceva vreme, eu si Robert am avut o şedinţă foto cu Spitalul de Urgenţă, din care au ieşit câteva fotografii destul de drăguţe. Ieri, am primit şi un artwork pentru noul lor album, în care erau incluse şi acele imagini cu trupa. Pot spune că mi-am făcut debutul şi în lumea bună!

ziarmare

Mai jos am ataşat şi cele două fotografii de jos în original.

hohooo1

Domnul cel de sus a fost „cu caterinca” mai pe toată durata şedinţei. Nenea de mai jos, compatriot cu subsemnatul, a fost unul dintre cei mai simpatici oameni cu care am avut ocazia să lucrez.

sax_player

Written by panfili

Martie 1, 2009 la 11:17 pm

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bravo domnule panfili! Mult succes de acum inainte, dak tot ai intrat in lumea buna!

    Lory

    Martie 2, 2009 at 1:32 pm


Lasă un răspuns

